باولایت تاشهادت

باولایت تاشهادت

جانم فدای رهبر
باولایت تاشهادت

باولایت تاشهادت

جانم فدای رهبر

قسمتی از نامه شهید عباس دوران به همسرش

 

قسمتی از نامه شهید عباس دوران به همسرش: 

از بابت شیراز خیالت راحت آن جا امن است.کوههای بلند اطرافش را احاطه کرده و اجازه نمی دهد هواپیماهای دشمن خدای ناکرده آنجا را بزنند.

درباره خودم هم شاید باورت نشه اما تا بحال هر ماموریتی انجام دادم سر زن و بچه مردم بمب نریختم.اگر کسی را هم دیدم دوری زدم تا وقتی آدمی نبوده ادامه دادم.

لابد خیلی تعجب کردی که توی همین مدت کوتاه چطور شوهر ساکت و کم حرفت به یک آدم پر حرف تبدیل شده، خودم هم نمیدانم.

به همه سلام برسان .به خانه ما زیاد سر بزن.مادرم تو را که می بیند انگار من را دیده.سعی می کنم برای شیراز ماموریتی دست و پا کنم و بیایم تو را هم ببینم .همه چیز زود درست می شود.


دوستت دارم خیلی زیاد
مواظب خودت باش
همسرت عباس- مهرماه ۱۳۵۹

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.